הקמת מערכי מכירה היא אחד הצעדים הראשונים שעסק חדש צריך לעשות כדי להתמודד בהצלחה עם המאבק התחרותי הרב שקיים בשוק, ולהצליח לא רק לשרוד אלא גם לצמוח ולהתפתח. אנו עוסקים בהקמת מערכי מכירה שיעזור לכם לייצר בעצמכם הכנסות גבוהות לעסק, בלי להיות תלויים בגורמים חיצוניים

אחד הדברים הכי חשובים שעסק חדש צריך כדי להצליח הוא להצליח למכור. מכירות הם מנוף הצמיחה והפיתוח העיקרי של עסק, בעיקר אם מדובר בעסק או מותג חדש שרק מתחיל לדשדש את דרכו בעולם העסקים, ואין דרך אמיתית להצלחה שלא עוברת דרך מכירות, והרבה. כדי להביא את המכירות הללו, בעלי עסק נדרשים להקים מערכי מכירה ייעודיים, ולא כל אחד יודע לעשות את זה בצורה שתביא לכם את המכירות שאתם רוצים.

אנו בעלי ניסיון רב בשיווק ומכירות, גיבוש אסטרטגיה מותאמת לקהל המטרה, גיוס לקוחות חדשים ושימור קיימים. צוותי ההדרכה שלנו משקיעים בהטמעת מיומנות מכירה ללקוחות קצה ולעסקים (B2B), בהקמת מערכי מכירה מותאמים לעסקים קטנים וגדולים, ניהול סוכנים וזכיינים תוך חניכה אישית והדרכה, ולכל שאר הכלים שאתם זקוקים להם כדי לצלוח את ההווה ולבנות לעצמכם עתיד מזהיר. משימתנו כמנועי מערך המכירות שלכם היא להוביל את סוכני המכירות מהמקום בו הם עומדים עתה למקום שטרם עמדו בו, וכזה שמעמיד אתכם בפוזיציה חדשה שכבר מריחים ממנה את ההצלחה הגדולה.

הקמת מערכי מכירה – יסודות להצלחה

פעילותנו בתחום של ליווי וקידום הקמת מערכי מכירה בבתי עסק ומותגים, מתמקדת ב-7 ערוצי פעולה עיקריים, אשר לכל אחד מהם חשיבות עליונה בשרטוט מפת הדרכים לעתיד שלכם:

  • מודיעין – מחקר שוק וקהל יעד, ואיסוף “סודות עסקיים” רלוונטיים
  • תכנון – עבודה על פי יעדים, לפי מפה מפורטת להווה ולעתיד 
  • איתור, מיון, גיוס ואיוש אנשים לתפקידי מכירות ושירות
  • הדרכה ואימון של צוותי הדרכה – מאפס למאה
  • תכנון תגמולים ומערכי מכירות מורכבים – מבונוסים עד שיווק חברתי 
  • הנעה לביצועי שיא – הטעמה ושימוש בתגמולים פסיכולוגיים
  • פיקוח ובקרת ביצועים מול יעדים – לטווח הקצר והארוך

תוכניות ההדרכה שלנו ייקחו את המותג וצוות העובדים שלכם, ויהפכו את כל החברה לתזמורת מנצחת שמנגנת בהרמוניה מופלאה כדי לייצר לכם רווחים שמעולם לא ראיתם. כחלק מהדרך, הצוות שלכם ייחשף לכל תוכנית ההדרכה שלנו, ויהפוך לצוות הכי מקצועי שיכולתם לבקש. בין הנקודות העיקריות בתוכנית ההדרכה וההכשרה שלנו:

  • מיקוד בצרכי הלקוח, רצונותיו ותועלותיו
  • אספקת פתרונות ולא מוצרים – איך הופכים כל שירות ומוצר לאטרקטיבי
  • יחסי ספק-לקוח לטווח ארוך – התורה העסקית שתעזור לחברה שלכם להתרומם
  • מדיניות הלקוח במרכז מעגל השיווק – היסודות הערכיים של מערך מכירה מנצח
  • עלויות השגת לקוח מול עלות שימור לקוח קיים – חשיבה יצירתית מחוץ לקופסא
  • הגדלת נתח לקוח – טכניקות הגדלת נתח על פי קטגוריות
  • אימון לניהול יעדים אישי יומי, שבועי, חודשי, במדדים של זמן וכסף
  • מיקוד סוגי הלקוחות: לקוחות קיימים, לקוחות של המתחרה וקהל יעד בלתי מנוצל
  • ניהול זמן אפקטיבי וניצול מקסימלי של פרצי עבודה

המיקוד של תוכנית ההדרכה הייחודית שלנו מבטיח שאתם והצוות שלכם תהפכו למומחי מכירות שיודעים את העבודה בעיניים עצומות, ותוכלו לעזור לעצמכם לפרוץ את תקרת הזכוכית הישנה שלכם ולדהור כל הדרך לצמיחה. בכל נושא שקשור למכירות, הקמת מערך ושיפורו, יש לנו מגוון רחב של תכנים מקצועיים שהצוות שלכם צריך לספוג.

צריכים להקים ולהפעיל מערכי מכירה? רוצים לדעת איך לבצע הקמת מערכי מכירה מאפס למאה בלי לעשות טעויות קריטיות בדרך למעלה? פנו אלינו ואנחנו נשמח לעמוד לרשותכם ולהראות לכם את הדרך להצלחה.

  התקשרו עכשיו : 050-456-91-70